Volgers

maandag 20 juli 2020

Tuinontwerp

Geen vleermuis gisteravond dus ik ging rustig slapen. Ik moest uitgerust zijn voor het gesprek over mijn tuin. Er kwam vandaag een ontwerper van Holsto, een bedrijf dat ecologisch tuinieren in het vaandel heeft staan. Ik had een moodboard moeten maken, maar daar was ik echt niet ver mee gekomen, wat weet ik van de mogelijkheden tenslotte. Dus ik had maar een lijst gemaakt van al mijn wensen: ecologisch en insectvriendelijk, een vijver of wadi, regentonnen, een compostbak, wat reliƫf in de tuin, veel kleur, weinig onderhoud, zitten in de zon zowel 's ochtends als 's avonds. Een vriendelijke uitstraling maar niet helemaal landelijk. Nou, dat is al een hele lijst, daar kan die jongeman mee aan de slag.
Daarna heb ik wat werk voor het IVN gedaan, mijn eerste taakjes in feite. Maar er bleef ruim de gelegenheid om verder te lezen in mijn boek van deze week. En om eieren en kersen te halen, bij de eierboer die ik deze keer ook even zelf te spreken kreeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten