Volgers

dinsdag 21 juli 2020

Rheden

We ontmoetten elkaar vanochtend op het station Rheden en van daaruit liepen we een rondje over de Veluwe, maar dan wel een stuk dat voor mij nog onbekend was. Ook dit was te danken aan het boekje van Ab, het is al de derde wandeling daaruit. Over de Posbank ging het nog over vrij bekend terrein, maar daarna weken we af van de gebaande paden en zagen we een Veluwe vol loofbomen en niet zo droog. Er stond ook een verlaten Duitse uitkijkpost, en verderop de oude brandtoren, waar werd uitgekeken over de Veluwe om brand snel te kunnen inperken.

Duitse uitkijkpost
Alles gaat op de Komoot, dat Duitse programma, en wat ik daar leuk aan vind is dat je ook kunt volgen wie dat in verschillende buitenlanden doet. Zo zie ik nu een en ander in Duitsland en Italiƫ, en ook was er al iemand in Kroatiƫ. Dat geeft inspiratie. Maar niet tot reizen momenteel, daar heb ik helemaal geen zin meer in. In elk geval niet in het organiseren ervan, maar ook het idee dat je dan aankomt op een plek met allemaal restricties, laat mij niet hard lopen. Zal wel weer komen; we zien het wel. Na de wandeling zeiden we elkaar weer gedag in Rheden. Hugo komt vanavond naar Eef, dus hij wilde op de flat zijn. Ik was hondsmoe na de 16 kilometer, gek eigenlijk, want zo ver is dat niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten