Volgers

maandag 24 februari 2020

Bereikbaar

Vandaag kwam de KPN man, die de internet verbinding van T-Mobile zou overnemen. Ik had dus vanochtend helemaal geen internet, dat was al afgesloten; ook wel lekker rustig. Ik ging naar Pilates en moest helaas weer constateren dat dit niet mijn les is. Heel vervelend, ik moet daar nog mijn gedachten over op een rij zetten.
De KPN man kwam, zag en overwon: na aansluiting deed alles het als een fluitje. Zelfs bridgen was weer mogelijk via internet. En ook op zolder! kortom, ik ben helemaal tevreden. 's Avonds gingen we met de club mee naar een bridgedrive in Den Nul, met de parallelgemeente Olst. Er waren heel veel paren, wij mochten meebridgen in de A-lijn en eindigden jammerlijk onderaan. Toch een genoeglijke avond, we mochten meerijden met mijn buren en hadden zo een gezellige nazit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten