Volgers

donderdag 6 februari 2020

Morpheus

Een heerlijk rustig ontbijt genoten we met ons tweeën tot Eef weer vertrok. Ik bleef wachten op de spullen van Morpheus, die vandaag gedeeltelijk zouden worden geleverd. Keurig op tijd waren ze er, alleen hadden ze een sprei vergeten mee te nemen. Dat is niet erg, ik moet het hoofdbord en de boxen nog krijgen dus die kan bij de volgende zending meekomen.
's Avonds ging ik voor het eerst naar Pilates les hier. Dat is niet een les zoals Debbie die geeft.... ik mis Debbie wel hoor. Maar het was een acceptabele les. Minder leuk vond ik dat alle lessen al weken tevoren vol zitten, en dat je dan maar moet afwachten of je een plekkie zal krijgen door een afmelding. Dus ik heb meteen maar alle maandagen geboekt en ik zal ook even naar de andere lessen kijken. Een dame ging douchen na de Pilates, stapte in het douchehok en gleed onmiddellijk uit. Ze kwam met een doffe klap tegen een muurtje terecht en kwam niet meer overeind. Ik schrok me dood, maar ze was wel bij bewustzijn en wilde niet echt geholpen worden. Natuurlijk heb ik wel de leiding gewaarschuwd. Ze kwam weer uit de douche, ik bood haar aan om mee te fietsen of te lopen, maar dat wilde ze niet. Toen ik thuiskwam, probeerden we te bridgen maar ik blijf maar perikelen hebben met mijn verbinding, het was gewoon geen pretje en we hebben het maar opgegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten