Volgers

vrijdag 7 februari 2020

Rugtas pakken

Gisteren heb ik ook nog kennis gemaakt met een paar andere buren. Het straatje hier is heel vriendelijk en gastvrij, dat doet me erg veel plezier. Binnenkort zal ik de laatste van het straatje eens opzoeken. Vandaag moet ik mijn rugtas pakken, want ik ga via Bilthoven (vanavond) naar Luik (morgen). Daar ga ik met Jantine naar de opera. Ja, Jantine is er ook nog! Met alle bezigheden rond de kinderen - nieuwe relatie, zwangerschap, relatie verbroken, ziekte, huwelijk - zou je vergeten dat we ook nog twee bonusdochters hebben. Vaak zie ik die niet maar dit weekend is er weer een mooie opera in Luik, Don Carlos van Verdi. Die staat al een poosje op mijn verlanglijst, maar het is een hele lange! Ook Jantine wilde daar graag heen, maar niet in haar eentje, ook al vanwege de lange duur. En zo gaan we lekker met zijn tweetjes. Vandaag doe ik daar de voorbereidingen voor. Dat vergt iets meer nadenken dan anders, ik kan niet terug om snel iets te halen dat ik heb vergeten.... Ik merk ook dat ik ouder word, en vergeetachtiger, dus ik neem er de tijd voor. Intussen verheug ik me erop om vanavond nasi te gaan eten bij mijn eigen kok Eef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten