Volgers

donderdag 20 februari 2020

Sim Salabim

Eindelijk is het dan zover: mijn T-Mobile abonnement is geroyeerd en ik kan over naar KPN. Nu maar hopen dat dit het einde van de ellende met de telefoon is.
Vanuit De Bilt treinde ik overigens eerst naar Velp, want daar is een afhaalpunt van het wildernisvlees. Ik had drie kilo waterbuffelgehakt besteld en dat kon ik vandaag ophalen. Zoeken zoeken, in de geanimeerde hoofdstraat van Velp, waar ik vast eens vaker naar toe ga. Het adres bleek van een ecowinkel te zijn die gedreven wordt door een oudere dame met een wankel humeur. Maar het pak stond er wel klaar. Ik probeerde het in mijn rugzak te proppen. Helaas, dat lukt niet; ik had ook al een dekbedhoes gekocht bij Morpheus in Bilthoven, en ik had boeken en een doos met eten bij me. Toen heb ik de pakjes maar uit de doos gehaald en tussen de spullen gestopt. Dat werkte, al was de rugzak wel behoorlijk zwaar geworden!
Thuisgekomen pakte ik snel alles uit en om, en schoof op de fiets om de SIMkaart van T-Mobile te laten verwisselen voor die van KPN. Dat lukte zonder enig probleem bij ons plaatselijk computermannetje en dat vierde ik door even bij de kringloopwinkel langs te gaan. En daar stond de grote uitvoering van de Jan des Bouvrieslamp die ik al in het klein heb staan! Die moest dus ook mee achterop de fiets. Het ding stak zeker een meter boven me uit. Een geamuseerde meneer met een hond vroeg me: 'Ga je vliegen?' en zo voelde het wel een beetje. Zonder mankeren kwam mijn hele vrachtje aan op mijn woonadres, en daar staat het nu te pronken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten