Volgers

maandag 17 februari 2020

Gewoon een maandag

Sassenpoort Zwolle
Vandaag was ik gewoon een dag thuis. Die werd doorgebracht met alweer, bellen naar KPN en consorten, maar deze keer was het toch vrij eenvoudig en kreeg ik direct een antwoord waar ik iets mee kon. Verder wachtte mij de Pilates van het dorp. Iets anders dan vorige week, maar toch vrijwel hetzelfde. Ik vroeg na afloop of er geen intake wordt gedaan? Dat hadden ze vergeten, en nu gaat dat eind van de week toch nog gebeuren.
Verder worstelde ik met mijn opdracht voor JP. Met veel moeite kreeg ik uiteindelijk iets op papier, dat echter de naam cantate niet mag dragen. Ik kreeg het zelfs uitgeprint, niet te geloven. Tickets voor een nieuwe opera heb ik besteld op verzoek van Eef, jawel. En toen kwam hij alweer, voor de bridge avond van deze avond. We speelden sterk in dit zwakke veld, en scoorden met 68% de eerste plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten