Volgers

vrijdag 14 februari 2020

Telecom

Het wil in Wijhe nog niet zo lukken met de telecom. Nog altijd heb ik problemen met bellen en gebeld worden. Net nu ik geen vaste lijn meer wilde. Uiteindelijk heb ik vandaag van 10 tot 15 vrijwel continu aan de lijn gehangen, op de PC gezeten, en in de mail geklommen om althans het lek boven te krijgen waarom mijn nummer niet behouden zou kunnen worden. Dat is reuze lastig als je drie keer een medewerker aan de lijn krijgt, en elk van de drie zegt iets anders. Tenslotte moest ik weer naar mijn oude provider om verdere informatie en die wist het ook niet. Bellen, klantnummers opzoeken, opnieuw proberen, zo ging het maar door tot ik uiteindelijk het lek boven water had. Het automatische aanvraagprogramma van de een had een verkeerd klantnummer van de ander ingevoerd. En omdat het een automaat is, werd er niets gecorrigeerd. Maar uiteindelijk kreeg ik een medewerker aan de lijn die met de juiste informatie die ik eindelijk kon geven, handmatig iets invoerde en jawel hoor, het nummerbehoud kan wel.
Dat is dus fase 1. Nu moet alles nog worden omgezet en dan gaan we zien of ik hier wel kan bridgen en telefoneren. Je moet wel een graad in de bestuurskunde hebben om in dit land te kunnen draaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten