Volgers

zondag 9 februari 2020

Reizen door de storm

Storm Chiara zou vandaag haar kop opsteken, en dat deed ze. Toen Jantine en ik wakker werden was het nog niet zo duidelijk, maar gaandeweg ging het harder waaien. Dat weerhield ons niet van een heerlijk ontbijt en gezellige kout, maar er kwam een moment dat ik moest gaan. Dat werd 12 uur. Toen was de wind al behoorlijk aangewakkerd. Jantine liep nog een eindje mee, en we maakten al nagenietend een onsie.
Het zit er weer op in Luik, helaas
Het zat er weer op in Luik. Ik liep naar het station, en moest soms flink vooroverbuigen tegen de wind in. Eenmaal op weg naar Utrecht werd het allengs erger. Maar pas in Utrecht hoorde ik dat er achter mijn trein een boom op het spoor was gevallen. Daar stapte ook Eef bij me in de coupé. Samen reisden we voort naar Wijhe, elkaar bijpratend over ons weekend. 's Avonds bij het haardvuur thuis (haha) stak de storm nog verder op tot het een onweer werd. Maar wij zaten goed en warm beneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten