Volgers

dinsdag 18 februari 2020

Kleine beurt

De plaatselijke aannemer is hier niet te beroerd om wat kleine klussen te doen. Vandaag kwam hij een hele dag besteden aan klein onderhoud. Lampjes die niet werkten, klemmende deuren, klinken die rammelden, tuimelramen zonder goede open- en dichtfunctie. Ach, het is allemaal niet hemeltergend, maar ik wil wel graag dat alles het doet. En zo kwam Rein hier een dag klussen. Ik maakte van de gelegenheiu gebruik om mijn vriezer te legen: vruchtenmoes heb ik tot jam verwerkt. Verder heb ik appelmoes gemaakt, en stoofpeertjes, en ook heb ik boerenkool op de markt gehaald en die zo verwerkt dat het in de vriezer kon. Daarna vond ik dat ik wel een rustig avondje had verdiend.
Vier potjes verrukkelijke frambozenjam; éën is er met Rein meegegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten