Volgers

donderdag 27 februari 2020

Zes stoelen

vier van de zes stoelen
De evaluatie van mijn maand sporten viel de instructeur niet mee. Ik zei dat ik nogal teleurgesteld was; Pilates was niet wat ik me ervan voorstelde  - drie kwartier vrij langzaam een aantal standaard oefeningen en dan een kwartier relaxen. Een tweede Pilates was niet mogelijk want dat is tot aan de zomer volgeboekt. En de apparaten, dat is niet echt 'mijn ding'. Dan heb ik nog niet eens gezegd dat ik ze griezelig dicht op elkaar vind staan, dat de instructie matig is, dat er gebrek is aan matjes om oip te oefenen. Ik wil niet al te kritisch zijn. Maar de eerste opmerkingen waren al genoeg om Michel in de aanval te laten komen. We kwamen niet echt tot een goed vergelijk, en ik eindigde ermee dat ik wat alternatieve zou onderzoeken voor ik eventueel beslis om lid te worden. Michel zei dat ik maar beter geen lid kon worden; ze hadden slechte ervaringen met mensen die er 'niet helemaal voor gingen'. Jammer maar soms loopt dat zo.


Om toch maar aan mijn oefening te komen, kocht ik zes prachtige stoelen bij de kringloop, puntgave exemplaren, die ik 1 voor 1 achterop de fiets naar huis bracht. En dat in een miezerig, koud weertje. De temperatuur viel nog mee; dat wordt morgen anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten