Volgers

maandag 10 februari 2020

Weer naar Pilates

Terug in Wijhe, want ik had een sportafspraak vanochtend: mijn tweede Pilatesles, van een andere docent dan afgelopen donderdag. Ik was erg benieuwd. Er was een zekere Danny, die een lichte maar wel echte pilates deed, met een wat gekunstelde stem. Hij deed me aan René denken die indertijd op Sportcity les gaf, saai maar effectief. Steeds hetzelfde deuntje afdraaiend. Ik hoop dat Danny het wat afwisselender doet. Hij heeft de plak gewonnen van de beste personal trainer van Overijssel, dat schept verwachtingen haha! maar een Debbie is hij niet. Die mis ik wel erg....

Verder kocht ik een fiets voor gebruik van en naar het station, meestal zal Eef die gaan gebruiken. Het voorlampje doet het nog niet, moet ik even repareren. Bij de kringloop hier gekocht, het is een enorme zaak. Ik kwam eigenlijk om het paar lampen te kopen dat ik vrijdag had gezien, maar die waren al weg. Later hoorde ik dat die zaak inderdaad heel goed loopt hier. Ik zal er regelmatig een kijkje nemen.
's Avonds gingen we bridgen. Het was weer net zo gezellig als de vorige keer. Toen ik even naar het toilet ging, stonden er twee meisjes een beetje hulpeloos te kijken: eentje had de ander wat al te fanatiek geblokt bij het sporten, met een geweldige bloedneus tot gevolg. Ik heb ze even op weg geholpen en gerust gesteld. Daarna weer lekker door gebridged. Halverwege gaf de computer het op en ontstond er een chaos waarin elke tafel zijn eigen scores moest noteren. Gelukkig werd de laatste ronde geschrapt, anders zou het laat zijn geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten