Volgers

zaterdag 14 maart 2020

Alles afgeblazen

Ik was een beetje bang dat het oud papier niet zou worden opgehaald, maar gelukkig is dat er vanochtend wel van gekomen. Ik had toch een berg staan! blij dat het werd meegenomen. Ook vandaag ben ik gaan wandelen, maar daarna ging ik toch nog naar Zwolle om een te vermaken tafelkleed naar een Syriƫr te brengen, en om een wasrek te kopen voor in de badkamer. Dat is toch prettiger, de natte spullen in de natte cel. Ook vandaag kon ik niet naar Javier, die vanmiddag zou optreden in Utrecht; ik ging maar niet. Later epte Teresa mij dat Javier al weer in Madrid zit! Blijkt dat hij al gistermiddag na het concert in Breda naar Spanje terug is gegaan, want het zaterdag recital was afgeblazen. Maar hij had wel vergeten om het door te geven.... Teresa was helemaal opgelucht, die zag hem al vast zitten in ons koude kikkerland. Maar de recensie van zijn optreden was laaiend enthousiast! Van Javier gaan we meer horen, let op mijn woorden.
Ook Vera en Claus hebben inmiddels hun bezoek afgeblazen. Lekker stil wordt het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten