Volgers

zondag 8 maart 2020

Schemata

Van alles zou ik uitzoeken: welke loungeset, welke eettafel, hoe het zit met de meereiskorting in de trein, en waar Javier zal gaan optreden. Hele schema's had ik er voor. Hele sites heb ik uitgespit. Uiteindelijk is het niet gelukt om over meubilair te beslissen. Daar heb ik langer de tijd voor nodig. Toch ben ik daar een hele tijd mee bezig geweest. Best frustrerend, al dat werk zonder resultaat. Ach, de belastingen moesten ook nog worden geregeld dus toen heb ik dat maar gedaan. Nu wel met succes. Daarna had ik geen zin meer in schermen of boeken, en ging wat muziek luisteren. Een paar knulletjes deden belletje trek, wat een lol. Een loeigrote wesp zat verdwaasd op het tuinraam, die heb ik gevangen en buiten gezet. Aan de voorkant natuurlijk.
En verder zat ik na te genieten van de epjes die Eef en ik vanochtend hadden uitgewisseld met onze jarige zoon in Surabaya, nu even in Bali overigens. Zo'n zondag gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten