Volgers

donderdag 12 maart 2020

Niet alle Pilates

Er stond in eerste instantie van alles op de rol, want Teresa en Javier zouden komen. Javier om een recital te geven, Brahms, en Teresa om hier te logeren en te luisteren. Ik had me er erg op verheugd, maar Teresa zei af: in Madrid is de noodtoestand afgekondigd, ze mag niet weg. En toen ik Javier belde, zei hij dat de recital was verplaatst. Dus vanavond was er tijd voor Pilates. Ik had een proefles geregeld, in Zwolle. Dat was wel wat laat op de avond, maar ik wilde toch proberen. Zonder Pilates gaat toch niet goed. Nou, dat heb ik geweten. De dame deed veel rolling like a ball, mijn absolute niet-favoriet en niet zomaar. Mijn bouw is daar niet voor geschikt. Om mijn goede wil te tonen, deed ik toch wel mee. Nu zit ik met een fikse blessure: een wond bij mijn stuitje. Dat wordt dus geen Pilates in Zwolle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten